Salgsbetingelser

Betaling
Det tilbys sikker betaling med Vipps via Vipps , og VISA/Mastercard via PayEx.

Selger:
IMS Restaurantdrift AS
Oalsgata 1,
4307 Sandnes
Norge
Organisasjonsnr: NO 916 130 929 MVA

E-post: post@chopantandoori.no
Telefon: +47 51 66 21 00

Kjøper:
Personen som er registrert som kjøper i bestillingen.

Priser og merverdiavgift
Alle priser på nettstedet er i Norske Kroner (NOK) og inklusive merverdiavgift.

Frakt
Alle kjøp på www.chopantandoori.no hentes lokalt på stedet eller leveres på dør til oppgitt adresse.  

Betalingsvilkår
Du kan bruke Visa, Mastercard og Vipps når du handler.

Personopplysninger
Selger behandler persondata ifølge lov om personopplysninger. Se egen informasjon under Personvern i footer.
Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller koblet med andre eksterne register. IMS Restaurantdrift AS vil ikke selge eller videreformidle personopplysninger uten samtykke.

Kortinformasjon
Når du handler hos IMS Restaurantdrift blir betalingen behandlet av Nets, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

Avbestilling
Når bestillingen er sendt, kan den ikke endres eller avbestilles.
Fjerning av ingredienser reduserer ikke prisen.

Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi IMS Restaurantdrift skriftlig melding på post@chopantandoori.no om at du vil påberope deg mangelen. IMS Restaurantdrift vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (Forbrukerkjøpsloven).

Angrerett
Kontakt oss på telefon +47 51 66 21 00 eller e-post: post@chopantandoori.no ved spørsmål rundt angrerett.

Uavhentede varer
Varer som ikke blir hentet på utleveringssted på Chopan Tandoori eller ved levering til oppgitt adresse blir belastet med bestilt beløp.

Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller 
www.forbrukerradet.no.  BTH Restaurantdrift AS vil følge Forbrukerklageutvalgets avgjørelser.